Summering av helgen

Har haft en väldigt trevlig helg. Efter skolan i fredes mötte jag upp systeryster i stan och vi tog en fika på vårt gamla stammis ställe espresso house. Vi började planera kvällen och kom fram till att det var utgång som gällde. Vi gick runt lite i stan och vid halv sex gick Steph hem för att äta. Medans hon gjorde det krigade jag Malmö runt för att få tag i kavajen jag hade spanat in i rätt storlek, och det var fan rättare sagt än gjort. Fick iallafall tag på den lagom tills det att Steph käkat klart så körde och mötte upp henne och la alcoholi i Limhamn. Hem till mig sen för att börja göra oss iordning och vid halv 11 kom taxin och hämtade upp oss. In mot stan för att köpa cigg och ta ut pengar och sen promenixade vi till Hipp. Var en förjävla kul kväll och träffade en massa folk man inte sett på ett bra tag. Vid halv sex var jag hemma igen och stupade i sängen med kläderna på i princip.

Var helt jävla död i lördags så gjorde inget speciellt. Hade inte ork till det helt enkelt. Söndagen spenderades först hemma för att välkomna mammsen & pappsen hem, de kom tillbaka efter en vecka i Dubai. Åkte sen hem till Maria för lite prat & mys och sen hem igen för att sova.

Pretty much my weekend. Bjuder på ett par få pics från fredagen, enjoy <3





Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se