Monday


Har verkligen varit en seg dag. Hade ingen lust alls att gå till skolan imorse utan hade mycket hellre stannat kvar i en varm säng. Var inte pepp på någonting utan kände mig allmänt negativ bara, suck. Fick absolut ingenting gjort utan satt mest av tiden i skolan, känns inte alls särskilt bra.

Har även fixat mina naglar igen. Gav Nikki fria händer och hon valde att göra dom lite silverglittriga, blev väldigt nöjd =). Trött på det vanliga franska, blir så tråkigt tillslut.

Har inte mer vettigt att säga om dagen egentligen, utan ska gå och ta en cigg och sen krypa ner i sängen. Får hoppas på att jag är på bättre humör imorgon!

Natti <3

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se