In School


Sitter kvar i skolan trots att jag slutade för en timme sedan haha. Håller Pulp sällskap medans han fixar lite grejer och jag har ändå inget bättre för mig.

Skoldagen idag kändes smått onödig, började tjugo i nio med Mediekunskap och hade sen idrott klockan tio till elva. Klockan tolv hade vi sedan en tjugo minuters lektion och slutade efter det. Men ja, man ska inte klaga haha.

Känner också att jag druckit lite för mycket kaffe idag, är helt skakig och kan knappt sitta still.

Fick också tillbaka omdömet på min historia jag skrev på Textkommunikationen. Uppgiften var att skriva en historia på 250 ord till tre random bilder man fick av läraren. Jag fick ett par fotbollsskor, en apa och ordet flykt.

Omdömet: "En sån fin berättelse! Att du anknyter till börjar är en elegant lösning. Du låter en ana att det kanske är en okonventionell vän, men det avslöjas inte förrän i slutet. Också finurligt."

Nej, nu ska jag vara social. Hörs senare, Ciao <3

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se