Full storm!

Ligger i sängen och försöker värma upp mig. Fyfan vad ruggigt väder det är ute just nu, det blåser som F*N och regnar osv. Inte alls särskilt kul. Åkte iallafall och hämtade Blåa faran efter skolan, så nu kan jag äntligen transportera mig själv utan att behöva sitta på alla svettiga jävla bussar (kommer ett inlägg om det sen).

Tio i fyra hämtade jag upp min kära gudmor och transporterade henne hem till mig. Hon ska stanna hos oss resten av veckan, ska bli kul att umgås med henne också. Efter en god middag och lite snack åkte jag och hämtade upp Maria. Blev en runda till OkQ8 macken och sen träffade jag Filip en stund. Var verkligen välbehövligt.

Nej, nu håller jag på att frysa ihjäl så blir ett dopp i jacuzzin nu,
hörs sen!

 


Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se