Den gångna helgen

Helgen har varit innehållsrik. Fredagen bjöd på överraskningsfest i Svedala för Marias pappas flickvän. Blev en trevlig kväll där med oerhört god mat, gah! Vi åkte sedan vidare mot Videdal där det var förfest hemma hos Mange. Blev en hel del öl och singstar och sen begav vi oss mot stan. Hände lite olika saker där och efter det åkte vi på efterfest i Limhamn. Halv fem var jag hemma och däckade i princip med ytterkläderna på i sängen.

Igår var jag bara hemma och tog det lugnt. Skulle egentligen gått på dop men jag var alldeles för bakfull för det haha. Mammsen & Pappsen åkte till Dubai och jag och syskonen är nu ensamma en vecka. Till råga på allt gick bilfanskapet sönder igår så får klara oss så gott det går.

Idag, Söndag, var jag hemma större delen av dagen. Hittade en serie jag förälskade mig i - Wildfire - som jag flitigt suttit och kollat på idag. Vid fem begav jag mig till stallet på stallmöte och sen åkte jag och Johannes hem till Maria en stund.

Nu sitter jag här i sängen och vill inte alls till skolan imorgon. Vill bara spendera dagarna i sängen numer. Det är kallt, mörkt och deprimerande. Men får iallafall dra mig till skolan och försöka hitta på något kul på eftermiddagen. Ska nog träffa Maria en stund och då lär man bli på bättre humör.

Nej, nu ska jag försöka sova faktiskt.
Puss!

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se