Borde sova..

.. men det har bara inte blivit av än!

Nu ligger jag iallafall i sängen och ska snart sova. Har haft en bra men rätt dryg dag i skolan. Började med att se American History X på engelskan och hade sen matte i tre timmar.

Efter det körde jag mot Marias skola för att hämta upp henne. Men det visade sig vara lättare sagt än gjort. Med mitt lokalsinne och hennes extremt (inte) bra förmåga att förklara saker så resulterade det i rätt många svordomar och u-svängar. Men till slut hittade jag henne iallafall och vi begav oss till pappsens verkstad för att kolla en sak med bilen.

Det blev en tripp till Limhamn efter det vilket resulterade i ett par u-svängar till och sen åkte vi hem till mig. Vi åkte iväg och tog en 20 minutare i solariumet med mamma och sen har vi suttit och spelat skip-boo och pratat minnen.

Det är rätt skumt egentligen. Har inte så många minnen med någon under så kort tid som jag har med Maria. Och det kan vara om det minsta egentligen men allting associeras med skratt eftersom att vi har haft så jävla kul tillsammans.

Nej, nu ska jag nanna.
Natti natti <3

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se