Snökaos och frusna tår

Hej =)
Är hemma nu igen och är helt genomfrusen. Spelade ingen roll hur många lager jag drog på mig eftersom att fötterna ändå är två stora isklumpar just nu. Det värsta är att det är slask i princip överallt i stan och tror ni mina skor är vattentäta? Nej, inte direkt.

Fick iallafall inhandlat en julklapp till hjärtat och tog en fika tillsammans med Hannah, Orre & Emma. Mys. Jag och Emma märkte också att ordspråket "När man talar om trollen.." stämmer alltför bra. Satt och pratade om en massa gammalt och helt plötsligt går personen ifråga förbi, haha.

Åkte inom stallet när jag var påväg hem och gjorde mat & mockade till Tina. Eftersom att vissa inte kan ta sitt ansvar gällande sin häst utan bara sticker iväg på semester så får man helt enkelt ställa upp, och det är inte för hennes skull utan för Tinas (hästen).

Nej nu ska jag ta ett dopp i jacuzzin och försöka återfå normal kroppstemperatur i fötterna.
Hörs sen,
puss

Kommentarer
Postat av: N

2009-12-23

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se