Sjuk kväll..

Borde väl säga God Morgon bloggen eftersom att klockan är sex på morgonen, men jag kom precis hem. Har haft en riktigt annorlunda kväll så att säga, men den har varit väldigt trevlig. Var som sagt hemma hos Filip i början av kvällen och drack lite vin & några öl. Begav mig sedan hemåt och då fick jag ett samtal från Viktor som meddelade att han hämtade mig om en halvtimme för att jag skulle med på fest inne i stan. Så jag snabbade mig hem och slängde på mig smink & kläder och blev sen upphämtad av Viktor & Paul. Åkte in till stan hem till Mats där lite trevligt folk befann sig. Stannade där i princip hela kvällen fram tills klockan halv fyra då Sammy & hans kompis fick för sig att jag skulle följa med till Etage. Vi åkte in till Etage, gled rakt in och Sammy vägrade låta mig betala för mig. Efter ett antal Cosmopolitan och några shottar blev klockan fem och Etage stängde. Blev sen hemkörd av Sammy men precis när han släpper av mig ringer Viktor och säger att han kommer och hämtar upp mig så vi åkte en runda. Nu har jag precis lagt mig i sängen och tänker sova lääääääänge. Är riktigt trött och är helt full av komplimanger & alkohol (hihi).

Natti natti bloggen, hörs senare idag..
<3

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se