Nellys High Heel Party

Är hemma nu efter en mycket spontan och händelserik kväll. Men den har framförallt varit mycket trevlig! Jag och Maria låg i soffan hemma och tog det lugnt när vi plötsligt fick för oss att vi skulle till Nellys High Heel Party på Breeze, så det var bara att hoppa i festkläder och ett par high heels och sen bege sig in till stan. Träffade väldigt mycket trevligt folk och även "Sexy-Matte" som verkligen gjorde vår kväll haha. Inte på ett bra sätt , mer på ett konstigt sätt.. En trögare kille får man helt enkelt leta efter. Trots att han gång på gång blev avvisad och försökte charma oss med "Jag brukar hänga på Tingvalla, tjejerna där tänder som fan på att jag snusar lössnus", "Jag har en v40" och i princip attackerade oss alla på dansgolvet. Men vi fick alla oss ett gott skratt så cred till dig Mattias från Borgar.

Kvällen avslutades med familyguysnack och nattamat på mc donalds med Medy och Simon.

Och ej att förglömma så fick vi ju varsitt par skor också :D Och imorgon påbörjar jag och Maria vår framtidsplan. Mer än så säger jag inte.


Nu ligger jag och Maria i sängen med våra sexiga Nelly.com mössor och ska snart nanna. Kommer bilder från dagens shopping och kvällens bravader imorgon!

Sov så gott!
Puss

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se