Min julafton

Vill än en gång önska alla en god jul och hoppas att alla har haft en trevlig julafton, för det har faktiskt jag. Började med Anna Ankas jul klockan tre, dock satt jag själv och kollade på det då resten av familjen ville se på Kalle Anka. Vid fyra var det dags att äta och vi åt allihopa tills vi var fullproppade. Var lite halvt spyfärdig där ett tag, haha. Vid sex var det dags för julklappsöppning och det gick faktiskt väldigt lugnt och sansat till, förvånande maybe?.

Fick iallafall min efterlängtade Canon EOS 450D, ren lycka!

Vid åtta åkte jag hem till Marias mormor och drack lite kaffe och åt lussebullar med the Alm family, mysigt. Jag och Maria promenerade sen hem till Max och våldgästade honom, stackars pojk blev tvingad att agera modell för mig och Maria. Ett gott skratt förlänger livet, right?


Fick pengar av mormor och Omi samt ett presentkort på Gina Tricot av Mammsen och pappsen. Min söta lillebror hade gjort ett gulligt julkort till mig :)


Och eftersom att vi ska åka skidor den 3 Januari fick jag skidjacka, termobyxor, underställ, vantar och tjocka strumpor av mamma och pappa. tihi =)


Fick en necessär med smink av mormor  och parfym av lillasyster och lillebror.


Och ett par efterlängtade UGGs fick jag också, skönt att slippa frysa om fötterna!


Och mina efterlängtade high-heels till nyår :D Dock gör de sig inte riktigt lika bra på bild som i verkligheten.


Och min kära systemkamera och kameraväska fick jag av mamma och pappa. TACK SÅ MYCKET ÄN EN GÅNG!! (vet att ni båda två snokar runt på min blogg så kan ju passa på att tacka ännu en gång, tihi)

Är verkligen jätte glad för allting och har helt enkelt haft en bra julafton. :) Har bilder från kvällen på andra kameran så lägger in dem imorgon.

Sov så gott allihopa, Puss!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Trevligt :D hade också en toppendag igår


Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se