Måndag

Vaknade hemma hos Filip imorse vid halv ett tiden. Åt frukost och myste lite och sen körde jag honom hem till sin mormor innan jag begav mig hemåt. Ringde upp Maria och hon var hemma hos Max så vid fem tiden åkte jag hem där. Såg först på Eagle eye och sen halva Indiana jones. Gjorde chokladpudding med riktigt mycket grädde och åt tills vi blev spyfärdiga båda två, haha.

Vid åtta satte vi oss i blåafaran och åkte till solariumet och jag tog en 20-minutare. Riktigt skönt. Efter det blev det lite "shopping" inne på coop forum och sen en fika på espresso house. En rätt mysig dag helt enkelt.

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se