Lista

Hur har året 2009 varit för dig? överlag, underbart.
Bättre än förra året? oh yes
Har du träffat några nya vänner? absolut!
Någonting du aldrig kommer glömma från 2009? juni-juli-augusti.
Har du flyttat under år 2009? nix
Har du hittat en ny låt som du älskar? inte bara en, en mängd olika..

Har du druckit alkohol? det kan man väl lugnt säga.
Har du rökt? jao
Har du kysst en främling? nej

KÄRLEK 2009

Hur har din kärlek varit 2009? Underbar.
Har du varit kär? Ja, och det är jag fortfarande :)
Har du sagt jag älskar dig till någon? ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja :)
Har du haft sex någon gång under året? ja
Har du haft ett hemligt förhållande? nix

SORG&HÄMND 2009
Har någon i din närhet tagit självmord? tack och lov, nej.
Har någon i din släkt avlidit? ja.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? mja
Har du varit i slagsmål? haha

PERSONLIGT 2009
Har du gjort någonting du ångrar? nej.
Isåfall vad? -
Har du skämt ut dig? haha, njae..
Har du varit ute en hel natt? för många gånger
Har du blivit tagen av polisen? hm, njaoe
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Oh yes
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? jadå

VÄNSKAP 2009
Har du träffat nya vänner?
jaa
Har du förlorat en vän? inte vad jag kan komma på..
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? mja, båda ja och nej.
Har du gått bakom ryggen på en vän? nej.
Har du ljugit för en bästavän? nej
Har du killkompisar? Ja det har jag

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se