Julhets.

Nu har jag precis duschat och ska börja göra mig iordning. Ska upp till stan och träffa Emma & Hannah och fika. Ska även försöka köpa några julklappar eftersom att jag fortfarande inte har köpt NÅGON.. Lite panik känsla där.

Jag förstår inte varför det ska vara sådan hets kring julen. Jag personligen avskyr julen och känner inte alls att den är varken "mysig" eller rolig. Man ska springa och leta upp julklappar, spendera hur mycket pengar som helst för att visa att man uppskattar en person? Tycker att det finns så många bättre sätt att göra det på.

Nej, nu ska jag hitta något att ha på mig. Blir att klä sig varmt så att man inte fryser ihjäl.
Puss

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se