Godmorgon!

Hallå =)
Jag drömde en riktigt konstig dröm inatt. Det var något om att alla hade glömt bort min födelsedag, även jag själv, och till slut så ringde ett ex och påminde mig om att det var min födelsedag. Då ringde jag mamma och sa att det var min födelsedag, men allt hon svarade var; "Nej, inte i år Erica." Sen hände det en massa andra konstiga saker, kommer dock inte ihåg allting så detaljerat.

Drömtydning har jag alltid tyckt var intressant, kanske ska börja med att skriva ner alla mina drömmar på morgonen och sen se om man kan tyda dem..  Hm.. =)

Nej nu ska jag gå ner och äta frukost, hörs sen!
Puss

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se