Gårdagen

Godmorgon bloggen :) Är lagom trött idag eftersom att jag hade väldigt svårt för att sova igår. Låg och tänkte en massa och somnade inte förrens halv åtta imorse.

Hämtade iallafall Stephanie igår vid tre och vi åkte in till stan. Tog en fika på Barista och skulle sen gå och shoppa lite, dock stängde alla affärer vid 4 så vi gick och satte oss på Fridays istället. Efter en massa Sms roulette och annat trevligt åkte vi med Christian till en halvskum fest i hamnen och stannade där till ett ungefär. Då blev vi skjutsade in till stan och gick hem till Hampus en stund.. Efter det blev det nattamat på Mc Donalds och sen körde jag hem. En väldigt trevlig kväll med lite inslag av annorlunda saker.. Hm.. Ja.

Idag har jag bara varit och bytt min skidjacka mot en annan och tagit det lugnt. Stephanie vill ut ikväll igen men vet inte riktigt om jag orkar.. Får se helt enkelt.

Hörs senare
Puss

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se