Förlåt..

Hej bloggen :) Förlåt för dålig uppdatering, men nu sitter jag iallafall hemma hos mig med Maria och har precis kollat igenom alla bilderna vi tog hemma hos Max. Är bara hemma om en sväng för att hämta lite kläder, ska tillbaka till Filip sen igen - tar dock med mig datorn så uppdateringen kommer bli mycket bättre imorgon jag lovar! Har ingen lust överhuvud taget att vara hemma just nu av olika anledningar så är bättre att sova hos min älskling.

Tänkte bjuda på lite bilder jag tog på Maria & Max på julafton, riktiga små gullegrisar :-).






Puss

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se