Bildregn (typ..)


Tog ett glas vin på lilla torg


Var VIP gäst på Joe Labero, resulterade också i en autograf på bröstet - hahahaha.


Maria tatuerade sig - Trust in life.


Jag, Maria & Ragna förfestade hemma hos Ragna för att sedan bege oss till HIPP.


Maria fyllde år och i födelsedagspresent fick hon en åktur i en Hummer. Just för att hon älskar Hummer bilar :)


Jag & Josefin i hummern.


Ragna, Jag & Josefin


Vi firade Maria hemma hos henne! Party people in the house.


Vi gick Luciatåg på ett äldreboende och förenade våra falska stämmor. Vackert..


Och det har blivit kallare ute. Dock är det en massa snö överallt nu, blä..


Har varit hemma hos Karro & Yusuf och lilla Noah. Som inte längre är så liten. Har också lärt mig alla verser till "tänk om jag hade en liten liten apa"

Har varit dålig med att använda kameran. Stephanie tog sin frisörexamen i fredes och det firade vi först på TGI Fridays och senare på Hipp. Ska bättra mig med kameran och framförallt uppdateringar eftersom att alla klagar på att jag är så dålig på att uppdatera ;) .

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se