53 veckor?

Vaknade imorse till orden "tror inte det är någon bra idé att köra till skolan när det är så mycket snö, mycket bättre att du ligger kvar här i sängen" och "jag älskar dig". Jag började alltså dagen lycklig. Var i skolan klockan halv elva och hade ingenting att göra så satt verkligen bara av tiden idag. Vid halv två fick jag nog och begav mig mot Annestad. Först hemma hos Maria och sen hemma hos Karro. Mysigt. Dock raserades mitt goda humör vid halv fem. "Blir du jättesur om jag dricker bärs ikväll istället för att träffas? Vi kan väl ses imorgon?". Jomen visst, alkoholen är ju så jävla mycket viktigare än mig.

Hade också en jävla lång diskution - argumentation - tankestund - younameit med Yusuf där vi diskuterade varför vissa år har 53 veckor. Jag, smart som jag är, kom ju självklart på den korrekta slutsatsen, dock vägrar Yusuf medge att JAG hade RÄTT!!

Sitter iallafall hemma hos Filips storebror nu och väntar på att få mina naglar fixade. Har fikat lite med resterande familjen Busetto och haft det himla trevligt.

När jag är hemma kommer ett inlägg fullt med bilder från två veckor bakåt.
Puss <3

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se