1 timme & 45 mins powerwalk.. .

Nu är jag hemma igen efter en timme och 45 minuters powerwalk tillsammans med Jessica. Hann gå en bra runda upp om triangeln och sen ner om gustav och tillbaka igen. Känns riktigt skönt att vara ute och röra på sig, ska försöka ut och gå tillsammans minst tre gånger i veckan iallafall. Bör snart krypa ner i sängen och försöka sova, ska upp till skolan imorgon och hade varit rätt bra att få lite sömn inatt.

Imorgon blir det först skola mellan tio och två sen hem om en runda och hämta ut två par skor jag beställt och sen möta upp mamma i stan.

Nu ska jag krypa ner i sängen, vi hörs imorgon.
Sov så gott <3

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se