Speed cards.

Jag och min kära vän Maria är riktiga suckers för kortspelet stress. Vet inte hur många gånger vi har spelat det och vi kan hålla på i all oändlighet tills någona av oss verkligen tappar humöret. Vi bägge är exakt lika dåliga förlorare, eller Maria är nog värst ändå.. haha. För ett par dagar sen upptäckte jag iallafall till min stora lycka att stress även finns på facebook - under namnet Speed Cards. Så detta är i princip vad jag roar mig med på lektionerna när det inte finns något annat att göra. Stress Stress Stress.

Puss!

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se