Rappakalja

Sitter och har precis spelat Rappakalja med Karro, Yusuf, Filip och Tom. Gick åt helvete eftersom att folket här har en tendens att inte kunna ta någonting seriöst överhuvudtaget. Istället blir det Familje geniet vi ska spela nu - förhoppningsvis går det bättre.

Ord som tiraljör, uruddelin, konstförvant och penningkatt var några av orden som dök upp under spelets gång. Alla vet ju att "tiraljör" förr var benämningen på en enskild skytt i utvecklad skyttelinje.. hrm.. eller inte haha.

Nej, nu ska jag återgå till att vara social,
Hörs innan jag går och lägger mig.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycke! :) tkr din också är fin :) , okej, jag har lagt till dig :)


Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se