I skolan

Så, nu sitter jag i skolan och kom faktiskt bara 5 minuter försent - bra erica!. Har engelska nu och sitter och diskuterar en bok som vi ska läsa. Vi ska tydligen läsa en bok på engelska som han anser vara väldigt lik den bok vi läser på svenskan - Kung Oidipus..

Efter denna lektionen har jag Estetisk verksamhet, bild med andra ord, och efter det slutar jag. Då blir det att röra sig in mot stan för en fika med Celina, kanske Maria också om hon känner för att hänga med. 

Hahaha, vår lärare slängde precis ur sig: "Helvetes, jävla, skit operativsystem". Från att ha pratat engelska hela tiden sen lektionens början så helt plötsligt efter en stunds tystnad kom det. Tydligen vill inte Macen som han vill, haha.

Vi hörs senare =)
Puss


Kommentarer
Postat av: jane

mysig blogg! =)

Hoppas att det går bra i skolan. ;)

2010-02-02
Blogg: http://janehagman.blogg.se/
Postat av: linnea

sv: jaa ^^ allt bra ?

Postat av: linnea

sv: låter ju super^^ jodå det är bara bra

Postat av: Kajsa

Vilken skola går du på? :)

2010-02-02

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se