Godmorgon!

Hade verkligen en jätte trevlig ikväll igår tillsammans med ett gäng trevliga människor. Kvällen började med att jag och Filip lagade mat hemma hos mig till familjen. Canneloni stod på menyn och det blev verkligen skit gott. Efter det blev vi körda hem till Anna i limhamn där förkröket var i fullgång. Vid tiotiden tog vi bussen mot kvarnby där festen var hemma hos Oscar. Blev en rätt tidig kväll för mig och älskling och vid ett - halv två var vi hemma igen.

Nu sitter vi iallafall och har precis ätit frukost. Gullig som jag är gjorde jag frukost på sängen, haha. Idag ska vi bara ta det lugnt och klockan fem ska vi hem till Filips pappa och äta middag.

Hörs lite senare,
Puss!

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se