Estetisk verksamhet

Nu sitter jag på sista lektionen för dagen, Estetisk verksamhet. Uppgiften inför detta projektet är att vi ska göra ett Bokomslag med egenskapade bilder och text. Kan nog bli rätt kul faktiskt.




Fick en fråga om vilken skola jag går på. Jag går på Mediegymnasiet i Malmö inriktning Journalistik. Vi jobbar i tre veckors projekt vilket är både positivt och negativt. Det positiva är att man hela tiden får se en slutprodukt och får vara kreativ och pusha sig själv. Det negativa är att man måste ta mycket eget ansvar för att nå högre betyg. Man får aldrig riktigt landa heller imellan projekten utan man kör på direkt med ett nytt.

Annars är både skolan och klassen väldigt bra och jag stormtrivs!

Nu ska jag fortsätta ägna uppmärksamheten åt genomgången,
Vi hörs senare :)

Puss

Kommentarer
Postat av: linnea:)

sv:okej va kul :D

Postat av: Diana

Fin blogg, har läst runt lite här! Låter som ett roligt projekt ni ska ha nu. Lycka till!

2010-02-02
Blogg: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Fanny

Kul projekt! Lycka till. :)

2010-02-02
Blogg: http://komigenfanny.blogg.se/

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se