Back on track.

Nä nu.. Har ju inte bloggat på en hel vecka, ångest deluxe.

Har haft extremt mycket i huvudet och en massa olika saker har hänt sen i onsdes förra veckan. Men nu är det tillbaka till vanlig regelbunden uppdatering, det lovar jag!

Jag sitter i alla fall just nu i skolan och har projekttid. Började kvart i nio imorse och slutar inte förrens halv fem.. Kommer vara helt slut efter denna skoldagen. Ska iallafall mysa med älskling ikväll och kolla lite filmer som vi hyrde igår. Nej, nu ska jag återgå till skolarbetet, vi hörs lite senare!

Puss

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se