Back home

Så, nu är jag tillbaka efter en runda till annestad som blev längre än beräknat. Släppte först av Karro på sitt jobb och sen körde jag förbi Celina och hämtade mina saker som jag glömde där igår. Efter en incident så gick jag upp till Maria för att prata ut och det var verkligen välbehövligt från båda sidor, så imorgon ska vi hitta på något bara hon och jag. Kom iallafall tillbaka till Filip nu precis och ska bara ta det lugnt och mysa lite. Ska upp hyffsat tidigt imorgon för att ta mig iväg till skolan nämligen.

Hörs lite senare :)
Puss

Kommentarer

Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se