All my sons

Kollade min skolmail precis och såg att jag fått reda på mitt betyg på boksamtalet igår. Blev faktiskt väldigt glad när jag såg det och väldigt positivt överraskad!

"Examination av All my sons. Eleven placerade handlingen i tid genom saker som fanns i pjäsen. Vidare jämförde hon olika aspekter av de båda dramerna och uttryckte egna åsikter i anslutning till dessa. Över huvud taget var hon mycket aktiv i diskussionen och visade att hon förstod dels innehållet, dels analysverktygen för att diskutera texterna. Bland annat nämndes förnekelse som ett tema, vilket eleven argumenterade för. (MVG+)"

Kommentarer
Postat av: Västkust Mamman

Hur är de me dej nu då?=)

2010-02-18
Blogg: http://precioso.se
Postat av: AnnMary

Fin blogg :)

2010-02-18
Blogg: http://annmary.blogg.se/
Postat av: MALIN

grattis :D


Lämna en kommentar här, tack!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din mailadress? (syns enbart för mig)

Adressen till din blogg?

Din kommentar?

Trackback

RSS 2.0

Annonser från BloggPartner

BloggRegistret.se
Bloggparaden
Blogg listad på Bloggtoppen.se